Trekløveren

De tre børnehuse i Trekløveren ligger alle i Vangede på forskellige adresser. Alle børnehusene er integrerede tilbud, hvor børnene kan gå indtil skolestart. Børnehusene har forskellige profiller, som man kan orientere sig i under de individuelle faner.

Trekløveren har en fælles forældrebestyrelse med repræsentanter fra de forskellige børnehuse.

Ud over de tre børnehuse råder vi over naturværkstedet Mosen, der er beliggende på en skøn naturgrund ved Nymosen.

I Trekløveren har vi en skøn Naturbus, som kan rumme 13 børn og 2 voksne. Bussen kører med børnehavebørn og giver os fantastiske muligheder for at komme ud i naturen.

Hvis du ønsker plads til dit barn i et af vores børnehuse, Børnehuset Cassiopeia, Børnehuset Egegården eller Vangede Børnehus, gøres dette via Gentofte Kommunes digitale pladsanvisning. Hvis du ønsker en rundvisning i et eller alle vores børnehuse, kan en fra ledelsen kontaktes.